TRT'nin dijital platformu Tabii'de yayınlanan ve Ahmet Kural'ın başrolde olduğu Gassal, 21 Aralık 2024 tarihinde izleyici ile buluşmuştu. O günden bu güne Gassal, neredeyse tüm Türkiye’nin gündemi.
Eğlenceli sahnelerinin yanı sıra ağır dram içeren dizi, ölüm mihraklı konusu ile adeta tüm toplumu birleştirici bir etki oluşturdu. Türk toplumu her zaman olduğu gibi yine acıda birleşti.
Biz karakter olarak güçlü ve fakat bir o kadar da duygusal insanlarız. Dolayısyla dram ve trajedi bizi oldukça etkiliyor. Gassal ile de uzun zamandır hissedemediğimiz duyguları yeniden hissettik. Ne kadar övülse az gelecek bir yapım oldu.
Dizinin konusu mükemmel seçilmiş. Bu zamana kadar dizi ve sinema sektöründe asla gündeme gelmeyen gassallığı, bir anda tüm Türkiye’nin merak ettiği bir meslek haline getirdi. Bu mesleği icra edenlerin yanı sıra Türkiye, Gassal ile birlikte ölümü, acıyı, merhameti, yalnızlığı bir kez daha hatırladı. Dizi, insanların şefkat damarını kabarttı.
Baki karakterinin ölünce kendisini kimin yıkayacağı sorusu, birçok izleyicinin de hayatlarında ilk defa kendilerine sorma fırsatı buldukları, belki de ölümü insanlarımıza ilk kez bu kadar yakından düşündüren bir soru oldu. Baki karakteriyle birlikte Türkiye, toplumsal normlarla, ölümün yakınlığıyla ve geçtiğimiz günlerde TDK’nin de 2024’ün kelimesi seçtiği ‘kalabalık yalnızlık’ ile yüzleşmiş oldu.
Ahmet Kural'ın performansı, dizinin belki de en göze çarpan tarafı. Kural gassalı oynamamıi adeta yaşamış. Komedi ve dram arasında ince bir çizgiyi başarıyla yürüyen Kural, izleyicilere Baki'nin yalnızlığını ve iç dünyasını derinden hissettiriyor. Selçuk Aydemir'in yönetmenliği ve Sümeyye Karaarslan'ın kaleminin birleşimi, diziyi hem görsel hem de senaryo açısından zenginleştiriyor.
Dizinin müzikleri de harika elbette. Şahin Kendirci, böylesine bir yapım için müthiş bir seçim olmuş. Sesi, tarzı ve şarkıların seçimi diziye ayrı bir güzellik, ayrı bir ahenk katmış. Günlerdir insanlar “İçim Yanar” şarkısını söyleye söyleye geziyorlar.
Şahin Kendirci’nin söylediği şarkıların dışında dizide sahne arkası hiçbir müziğin yer almaması ve buna rağmen sahnelerdeki duyguyu izleyiciye fazlasıyla hissettirmesi, Ahmet Kural ve Selçuk Aydemir ikilisinin başarısını bir kez daha gözler önüne seriyor.
Gassal, özellikle aile ile izlenebilecek nadir kaliteli işlerden biri olarak öne çıktı. Birçok ezberi bozduğu ve ölüm gibi kaçınılmaz bir gerçeği, hem komik hem de derinlemesine işlediği için bu yapım izleyicilerin çok önemli bir bölümünden büyük bir takdir topladı. İkinci sezonu heyecan ve hevesle bekliyoruz.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Hatice Talay
Ölünce beni kim yıkayacak? - 2
TRT'nin dijital platformu Tabii'de yayınlanan ve Ahmet Kural'ın başrolde olduğu Gassal, 21 Aralık 2024 tarihinde izleyici ile buluşmuştu. O günden bu güne Gassal, neredeyse tüm Türkiye’nin gündemi.
Eğlenceli sahnelerinin yanı sıra ağır dram içeren dizi, ölüm mihraklı konusu ile adeta tüm toplumu birleştirici bir etki oluşturdu. Türk toplumu her zaman olduğu gibi yine acıda birleşti.
Biz karakter olarak güçlü ve fakat bir o kadar da duygusal insanlarız. Dolayısyla dram ve trajedi bizi oldukça etkiliyor. Gassal ile de uzun zamandır hissedemediğimiz duyguları yeniden hissettik. Ne kadar övülse az gelecek bir yapım oldu.
Dizinin konusu mükemmel seçilmiş. Bu zamana kadar dizi ve sinema sektöründe asla gündeme gelmeyen gassallığı, bir anda tüm Türkiye’nin merak ettiği bir meslek haline getirdi. Bu mesleği icra edenlerin yanı sıra Türkiye, Gassal ile birlikte ölümü, acıyı, merhameti, yalnızlığı bir kez daha hatırladı. Dizi, insanların şefkat damarını kabarttı.
Baki karakterinin ölünce kendisini kimin yıkayacağı sorusu, birçok izleyicinin de hayatlarında ilk defa kendilerine sorma fırsatı buldukları, belki de ölümü insanlarımıza ilk kez bu kadar yakından düşündüren bir soru oldu. Baki karakteriyle birlikte Türkiye, toplumsal normlarla, ölümün yakınlığıyla ve geçtiğimiz günlerde TDK’nin de 2024’ün kelimesi seçtiği ‘kalabalık yalnızlık’ ile yüzleşmiş oldu.
Ahmet Kural'ın performansı, dizinin belki de en göze çarpan tarafı. Kural gassalı oynamamıi adeta yaşamış. Komedi ve dram arasında ince bir çizgiyi başarıyla yürüyen Kural, izleyicilere Baki'nin yalnızlığını ve iç dünyasını derinden hissettiriyor. Selçuk Aydemir'in yönetmenliği ve Sümeyye Karaarslan'ın kaleminin birleşimi, diziyi hem görsel hem de senaryo açısından zenginleştiriyor.
Dizinin müzikleri de harika elbette. Şahin Kendirci, böylesine bir yapım için müthiş bir seçim olmuş. Sesi, tarzı ve şarkıların seçimi diziye ayrı bir güzellik, ayrı bir ahenk katmış. Günlerdir insanlar “İçim Yanar” şarkısını söyleye söyleye geziyorlar.
Şahin Kendirci’nin söylediği şarkıların dışında dizide sahne arkası hiçbir müziğin yer almaması ve buna rağmen sahnelerdeki duyguyu izleyiciye fazlasıyla hissettirmesi, Ahmet Kural ve Selçuk Aydemir ikilisinin başarısını bir kez daha gözler önüne seriyor.
Gassal, özellikle aile ile izlenebilecek nadir kaliteli işlerden biri olarak öne çıktı. Birçok ezberi bozduğu ve ölüm gibi kaçınılmaz bir gerçeği, hem komik hem de derinlemesine işlediği için bu yapım izleyicilerin çok önemli bir bölümünden büyük bir takdir topladı. İkinci sezonu heyecan ve hevesle bekliyoruz.
Sosyal medya ruh sağlığını kötü etkiliyor
İleri yaşta çocuk sahibi olmanın zararları
İstanbul'da en yaşanılabilir 10 semt
Türkiye'de en yaygın görülen meslek haslıkları
Avrupa'da tuvalet sonrası en çok el yıkayan ülkeler hangileri?
Kas kütlesini artırmanın sağlığa 9 faydası
Uyuz hastalığı son yıllarda artış gösteriyor